Nu är det dags att skicka in dina medlemsuppgifter

Svenskt Näringsliv och medlemsorganisationerna samlar varje år in medlemsuppgifter för att kunna beräkna medlemsavgiften.

Den kontaktperson som ditt företag registrerat får under januari ett mail med inloggningsuppgifter till www.medlemsuppgift.se Saknas kontaktperson skickas uppgifterna via brev till företagets utdelningsadress. Rapportera in föregående årets löner, antal anställda m.m på sajten. Det är den summan som ligger till grund för avgiften.

Medlemsavgiften faktureras till er två gånger per år, i början av april och oktober. Fakturan innehåller service- och medlemsavgift samt avgifter till Kompetensföretagen inom Almega samt Svenskt Näringsliv.

Vid frågor om ert medlemskap vänligen kontakta: medlem@almega.se eller 08-762 70 60.

Om du har frågor om rapporteringen eller saknar mejl och inloggningsuppgifter är du välkommen att kontakta: support.medlemsuppgift@svensktnaringsliv.se eller ring 08-505 559 50.